alltid! <3

Izabella Lydia Arshamian

du kommer alltid betyda mest!

en kall o mörk vinterdag

så är du min sol o värme

när mitt hjärta e brustet

är du mitt karlssonsklister

när jag inte orkar mer och vill somna förevigt

så är tanken på att aldrig få höra eller se dig  som får mig att ändra mig

om du skulle hoppa från en klippa

så kommer jag efter dig

för vart du än är så är jag med dig

för min framtid är med dig

utan dig så vet jag inte hur jag skulle klara mig

du är min andra halva

i mitt hjärta finns bara du!!

i mina tankar finns bara du!!

i mina drömmar finns bara du!!

i mitt liv finns bara du!!


det är du och jag i vått och tort

salt o sött

varmt o kallt

glatt o sorgligt

eld o vatten

livet ut!


Du och Jag forever and ever! <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0